Известие

Collapse
No announcement yet.

156-ца пали трудно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156-ца пали трудно

    Здравейте колеги ! От известно време имам проблем с паленето ( без значение дали е студен или топъл двигателя ). Трябва да въртя ключа повече,стартера върти, и запалва след 5 сек. Не винаги се появява,един път пали веднага,друг път трябва да въртя повечко. Акумулатора е на 3 седмици. Бях на диагностика - няма грешки, само предупреждение,че ламбда-сондата е мудна( била забила на бедна смес).Някой сблъсквал ли се е с този проблем ? Alfa 156, 2.0 TS
    Last edited by muenchen; d.m.y г., 13:55.
    Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark`98

  • #2
    Може да е проблем със имобилайзер. На таблото има една жълта лампичка със ключе и надпис "CODE", която светва в началото и загаства по-късно, когато имобилайзера се разбере с ключа. Пробвай да запъртиш ключа на контакт, да изчакаш малко и после да понечиш да палиш. Гледай въпросната лампичка.
    Mitsubishi L200 2.5D (115 hp)
    Alfa Romeo 156 2.4 jtd (136++hp)

    Comment


    • #3
      Забравих да спомена - преди 2 месеца не можах да я запаля и лампичката с ключето светеше - ходих до Динекспрес и ми направиха преобучаване на ключа и компютъра - от тогава,след контакт,лампичката с ключето загася моментално,но проблема с паленето си остава( не винаги) .
      Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark`98

      Comment


      • #4
        Изчакваш ли да изгасне и дюзичката?...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          Изчакваш ли да изгасне и дюзичката?...
          Аз не чакам да изгасне и дюзичката, ама си пали. Очевидно, че има проблем, но както е в 90% от случаите - не може да се познае по нета. Трябва си сервиз и то качествен.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
            Аз не чакам да изгасне и дюзичката, ама си пали. Очевидно, че има проблем, но както е в 90% от случаите - не може да се познае по нета. Трябва си сервиз и то качествен.
            ЗАДЪЛЖИТЕНО изчаквай да изгасне дюзичката, моля те! Докато свети тя, помпичката нагнетява гориво, стъпковия мотор си търси правилното положение, сигурно и други системи се подготвят за работа - па ти бързаш да палиш.

            Естествено, че ще пали трудно. Ако така си свикнал да палиш - вече имаш натрупани грешки със Сигурност и трябва да отидеш на доктор да ти ги изтрият. Вервай ми!

            Comment

            Working...
            X